המפכ"ל מגיב לח"כ אמסלם: "לא יפחידו אותנו"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on המפכ"ל מגיב לח"כ אמסלם: "לא יפחידו אותנו"

    מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי הגיב לביקורת על המשטרה: "המשטרה תשאר א-פוליטית. אף אחד לא יפחיד אותנו"

    צילום: יונתן סינדל/פלאש90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי התייחס הבוקר (שלישי) לדבריו של ח"כ דודי אמסלם מהליכוד שאמר אמש במליאת הכנסת כי תוקם ועדת חקירה לעניין התנהלות המשטרה בהפגנות נגד הרפורמה המשפטית.

    כנס האבטחה של ישראל בחסות HVI, הבטיח שבתאי כי המשטרה תשאר א-פוליטית: "אף אחד לא יפחיד אותנו". עוד אמר המפכ"ל כי תפקידה של המשטרה בתקופה זו הוא לאפשר לכל אזרח לממש את חופש הביטוי והמשטרה פועלת לאיזון בין חופש זה לחופש התנועה.

    מלשכת חה"כ דודי אמסלם נמסר: "אנחנו מבינים שתעשיית השקרים והפייק ניוז של כל ערוצי התעמולה עובדת שעות נוספות מהבוקר. אז רק כדי להעמיד דברים על דיוקם. חה"כ אמסלם קרא בנאומו למפכ"ל שלא לחשוש מהאיומים כנגדו, מצד אותם אנרכיסטים ותומכיהם בתקשורת, ולעשות את עבודתו, קרי שמירה על הסדר הציבורי.

    "חה"כ אמסלם דיבר על איומים של אחרים, ולא איים בעצמו על קובי שבתאי. אדרבא, הוא דווקא עודד אותו לעשות את המצופה ממשטרת ישראל".

    כזכור, אתמול נאם במליאת הכנסת ח"כ דודי אמסלם ושלח מסר למפכ"ל: "נקים ועדת חקירה על כל מה שקרה בתקופה האחרונה. אתה תראה כמה אנשים עוד ייחקרו באזהרה פה ועוד יועמדו לדין, רק על החודשיים האחרונים. אני מציע לך, אל תהיה אחד מהם".



    0 תגובות